Tuesday, May 5, 2009

Nokia 7610 Supernova Firmwar

Associu et Spurtivu Cultural Castel Water

1969. Tuttu è cuminciatu Tandu. Eramu united in pochi piezza cumuna, davanti di aa mound Ninnia Tambini, quandu be zitelletti - Carlinu, Ghiacumu e Ghjuvan Maria- si so’ abbicinati e m’hannu tesu un bigliettu di centu franchi dicendumi : ‘Tè, avemu fattu una crestua in paese per facci fà un stadu in Pian di Populu’.
Ci simu tutti guerdati stunati eppoi ognunu dicendu a soja avemu decisu d’organizzà un ‘tiru a u gallu’. A sera a veghia feciamu i chertucci a di per noi e u sabatu e a dumenica si tirava. Dopu qualchi tempu avemu avutu abbastanza muneta per pagacci una pala. In stu frattempu i pruprietari di Pian di Populu eranu stati tocchi e a maggior perte non solamente era d’accordu ma rigalava ancu u logu.
E cusi’ avemu decisu di fa cullà a pala in paese.
A strada di u Prunu essendu troppu stretta per u trasportu blade is rocked to and Caldane Cumperata NANTU aa ae so 'chains. A u
TAVERS country was something just 'epicu'.
For a hoe 'to road events and omi giuvanotti rillevavanu and puts you and Pellan sottu ae chain blade. Tuttu what 'who u avia country participates in validu was there to' a st'epupea, and the other to present eranu FIDIC 'and accunsente.
In a few hours in the life of St. Gavinu had changed. A Jent met several in a municipality in amplitude, anthem, 'we went off to Jent at Pian di Populu to see labor. Quandu cuminciava a flat in the Furmia impensevule is accadutu: ghiunghianu money addipertuttu pudè to scrap the troubles.
E cusi’ è natu u statu.
Un intusiasmu simile ha purtatu a fà un associu. Si chiamava : ‘U Lampione’, cume u lugale ch’era statu fattu per a giuventù. St’associu si prupunia semplicemente di ritene i giovani in paese senza, ch’elli avessinu bisognu d’andà a circà divertimentu altro’.
U successu è statu sempre più grende, e realisazzioni si so’ multiplicate, l’associu s’è trasfurmatu per diventà ; ‘ Associu Spurtivu e Culturale di Castel d’Acqua’. U solu penseru era quellu di riunisce un massimu di jente di u paese e d’altro’ intornu a evenimenti spurtivi, culturali o semplicemente festivi.
Dura cusi’ da 1969, ed è tuttu meritu di l’intusiasmu e di u vuluntariatu d’un certu numeru di persone chi so’ sempre custi’, pronte ogni volta ch’ellu c’è bisognu.
Ejo so’ talmente ricunniscente a sta jente chi vuleria ch’ella sia cume i Dei grechi ch’ellu descrivia Homeru :

Ch’ella sia immurtale e ch’ella abbi sempre l’eterna giuventù

0 comments:

Post a Comment